שיווק שותפים בפייסבוק

שיווק שותפים בפייסבוק

אין ספק שרוב משווקי השותפים משתמשים בפייסבוק על מנת לשווק הצעות שותפים. זה נכון שלפרסום שיווק שותפים בפייסבוק יש גם חסרונות, אבל מי שעושה את זה נכון יכול לשווק בצורה טובה.

אחד היתרונות הגדולים של פלפורמת הפרסום הממומן של פייסבוק זה יכולת הפילוח של הגולשים. פייסבוק מאפשר לפלח גולשים על סמך הרבה מאד נתונים דמוגרפיים ופעילויות. ניתן לפרסם בפילוח של גברים/ נשים, גיל, תחומי עניין (לדוגמה כל מי שמתעניין בתחביב מסוים), כמו-כן, באמצעות הפיקסל של פייסבוק שמטמיעים בעמודי האתר (עמודי הנחיתה, מכירה וכו') ניתן לפרסם לדוגמה לכל מי ששהה בעמוד מסוים או לעשות קמפיינים רק למי שקנה מוצר מסוים ריטרגטינג (retargeting).

יתרון נוסף של פרסום בפייסבוק כדי להביא תנועה להצעות שיווק שותפים, זה היכולת להגדיל ולהקטין תקציבים לקמפיינים ולעשות סקיילינג. כלומר, ברגע שרואים שקמפיין מסוים נותן תוצאות טובות ניתן להגדיל בקלות את התקציב וכך להגדיל את התנועה והרווחים.

למרות היתרונות הרבים של הפרסום בפייסבוק עבור שיווק שותפים, ניתן למנות גם חסרונות. פייסבוק מאד קפדנים מבחינת תנאי השימוש שלהם והרבה פעמים יש מעין "מלחמה" או משחקי חתול ועכבר בין משווקי השותפים לפייסבוק, כאשר פייסבוק סוגרים או משעים חשבונות של משווקי שותפים שלכאורה עברו על החוקים. ההשעיות של פייסבוק גורמות לנזקים, מכיוון שכל הנתונים שצברתם על ידי הפיקסל נמחקים.

פייסבוק לא מאפשרים לשווק בכל נישה ולכן לצורך העניין מי שמשווק בנישת ההיכרות לא יכול להשתמש בפלטפורמה והרבה פעמים ילך לכיוונים של native ads או דרכים אחרות.

לסיכום, אין ספק שפרסום ממומן בפייסבוק לשיווק שותפים הוא כלי מצוין, אבל חשוב לנו כמשווקי שותפים להשתמש בכלי בצורה נכונה. מאד קל להפסיד כסף רב ולשפוך כספים במסע לחיפוש קמפיינים רווחיים ולכן חשוב לפרסם בצורה שקולה. אני מציע ללמוד את התחום של פרסום בפייסבוק בצורה מקצועית כדי למזער נזקים ולהגדיל סיכויים. שיהיה לכם הרבה בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *