קורס שיווק שותפים בעברית

קורס שיווק שותפים בעברית

כמעט כל מי שמתחיל לעסוק בשיווק שותפים נתקל בסיטואציה שהוא צריך למצוא מקורות מידע כדי להבין איך עושים שיווק שותפים. יש הרבה מאד אינפורמציה חינמית זמינה באינטרנט וניתן לבלות ימים על גבי ימים בלצפות בסרטונים, אבל לא תמיד זה מספיק. אחת הבעיות בלמידה עצמית מסרטונים זה הדרבון לעשייה. לצפות בסרטונים זה קל מאד אבל בסופו של דבר על מנת לעסוק בשיווק שותפים צריך להתחיל. ואז מגיעה הנקודה שבה בוחרים את הדרך וללא הכוונה אישית ממישהו שעוסק בתחום שיווק שותפים ומכיר אותו טוב, יכולים להתחיל בלנסות כל מני דברים שרואים ביוטיוב.

ביוטיוב יש אלפי סרטונים של אנשים שמנופפים בלייפסטייל, בכסף ובהצהרות על הצלחות. האינטרנט מלא בסרטוני "איך לעשות (הרבה/ המון/ אלפי דולרים) + (בקליקבנק/ יוטיוב/ ללא אתר) + (ללא מאמץ/ ביום / בשעה) + תוך כדי (שהות בבריכה / ים / חדר כושר) ". הבעיה בכל הסרטונים הללו שהם מצויינים למוטיבציה אבל בדרך כלל לוקים בתפריט והסבר מסודר של מה לעשות. מעבר לכך, אין מאחורי הסרטונים הללו תמיכה שתענה על שאלות ובדרך כלל המטרה של הסרטונים הללו היא להזרים אתכם בדרך זו או אחרת לקורס שיווק שותפים בתשלום, שבו כביכול ישלימו את כל התמונה.

אז אחרי שהבנו שלימוד מסרטונים יספק רק חלק מהתמונה, ננסה להבין מה אפשר לעשות. הדבר הכי טוב זה לשבת עם מישהו שעוסק בשיווק שותפים שילמד אתכם ויראה לכם איך מתחילים, אבל דבר כזה הוא נדיר ובמידה ויש לכם כזה חבר אז תלכו על זה. הדרך הבאה, שמצוינת למשווקי שותפים מתחילים ומתקדמים היא להירשם לקורס שיווק שותפים. בישראל יש כ-10 קורסים לשיווק שותפים של מרצים שונים ולא כולם באותה רמה.

אני אישית ממליץ על קורס בטראלייף 3.0 של אלכס פרידמן, שלדעתי הוא רמה אחת מעל השאר. הקורס שהתחיל ב-2016 כקורס שיווק שותפים בחינם, מוגדר כיום בגירסה השלישי כמרכז לשיווק ויזמות דיגיטלית אשר מכיל גם קורס לשיווק שותפים אבל גם קורסים נוספים בתחומי היזמות הדיגיטלית. העלות של הקורס לדעתי מאד משתלמת ומתאימה למתחילים. בכל מקרה אתם מוזמנים לצפות בסרטון הבא שהכנתי שמסביר איך לבחור קורס לשיווק שותפים ולקרוא את המאמר שמציין הרבה פרמטרים שכדאי לכם לבחון לפני שתבחרו בקורס לשיווק שותפים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *